Εμπορική Διαχείριση


Η εμπορική διαχείριση σήμερα αποτελεί ένα από τα βασικά τμήματα μίας εταιρεία. Είναι ο τομέας της επικοινωνίας της εταιρείας με τους τρίτους. Το πρόγραμμα της MSG είναι εύκολο στη χρήση αλλά συγχρόνως ευέλικτο και παραμετροποιήσιμο. Οι βασικοί τομείς που καλύπτονται είναι: Πωλήσεις & Παραγγελιοληψία, Πιστωτικός Έλεγχος, Αγορές & Παραγγελιοδοσία, Αξιολόγηση Προμηθευτών, Τιμολογιακές Πολιτικές Πωλήσεων & Αγορών και Διαδικασίες Logistics


Οφέλη που προκύπτουν:

  • Άμεση ενημέρωση των πελατών και των προμηθευτών με την καταχώριση εγγραφών
  • Δυνατότητα εξόφλησης στο ίδιο παραστατικό με πολλαπλούς τρόπος: μετρητά, επιταγή, γραμμάτιο, επιταγή τρίτου, γραμμάτιο τρίτου, πιστωτική κάρτα, δάνειο
  • Αρχείου ιστορικών παραστατικών παραγγελιών
  • Μαζική τιμολόγηση
  • Διαχείριση προσφορών/συμβολαίων/τιμοκαταλόγων
  • Παρακολούθηση αξιόγραφων
  • Πρόγραμμα επισκέψεων πωλητών

Τι θα μου αποφέρει το MSG | Εμπορική Διαχείριση;

  • Αξιοπιστία
  • Αύξηση παραγωγικότητας
  • Βελτιστοποίηση διαχείρισης πόρων – χρόνος και ανθρώπινο δυναμικό
  • Άμεση πρόσβαση στα δεδομένα – ταχύτητα πληροφόρησης
  • Ενδυνάμωση ελέγχου
  • Εικόνα επιχείρησης σε πραγματικό χρόνο
  • Εικόνα επιχείρησης
  • Ταμειακός προγραμματισμός
  • Ημερήσια Αναφορά
  • Παρακολούθηση εντολών παραγγελιών σε σχέση με τις εντολές παραγωγής
  • Πιστωτικός έλεγχος
  • Αυτόματη ενημέρωση τιμής από προσφορά
  • On line αναζήτηση υπαρχόντων προδιαγραφών
  • Κίνηση πωλήσεων ανά πελάτη (και γράφημα)
  • Κίνηση αγορών ανά προμηθευτή (και γράφημα)
  • Σχέση παραγγελίας πελάτη με παραστατικά
  • Ιστορικό ταμείου
  • Αρχείο εναλλακτικών κωδικών ανά κωδικό είδους
  • Παραλαβή μέσω barcode
  • Εκκρεμή παραστατικά ανά πωλητή
  • Στόχος ανά περιοχή και πωλητή
  • Υποκαταστήματα πελατών/εταιρείας
  • Αξιολόγηση προμηθευτών