CRM

Μέσα από το module του CRM ο χρήστης καταγράφει το σύνολο των ενεργειών για την επικοινωνία του με τους υποψήφιους πελάτες ή και τους υπάρχοντες.
Σε κάθε επικοινωνία ο χρήστης έχει όλη την εικόνα του πελάτη από την πρώτη συνομιλία μαζί του έως τις παραγγελίες του, τις προσφορές, τα παράπονα του, τις ενέργειες αποκατάστασης, την οικονομική ενημέρωση κτλ.
Κάθε πληροφορία ενημερώνεται από τα αρμόδια τμήματα και όλα μαζί συνθέτουν την τελική εικόνα.
Το πλεονέκτημα είναι πως κάθε πελάτης/προμηθευτής μπορεί να επικοινωνεί με πολλά διαφορετικά άτομα μέσα σε μια επιχείρηση, χωρίς να χρειάζεται να εξηγεί κάθε φορά όλο το ιστορικό των ενεργειών που έχουν γίνει.

Με το CRM υπάρχει πελατο-κεντρική προσέγγιση της Εταιρείας με αποτέλεσμα τη πώληση και την εξυπηρέτηση των πελατών, πιστών στα προϊόντα και τις υπηρεσίες, μέσα από ένα συγκεκριμένο σύστημα διαχείρισης.

  • Διαχείριση Υποψηφίων πελατών
  • Διαχείριση Επικοινωνίας Πελατών - Προμηθευτών
  • Διαχείριση Service
  • Διαχείριση Παραπόνων
  • Σύνδεση Με Microsoft Outlook
  • Εξειδικευμένες Καμπάνιες Marketing
  • Διαχείριση Έργων.

  • Υποψήφιοι πελάτες
  • Επικοινωνία πελάτη
  • Υλοποίηση επικοινωνίας
  • Πρόγραμμα επισκέψεων
  • Παράπονα πελατών
  • Ανταγωνισμός
  • Ειδικές προσφορές
  • Ιστορικό επικοινωνίας
  • Διαχείριση έργου πελάτη (προσφορά – προ-κοστολόγησης – παρακολούθηση εξέλιξης έργου- αρμοδιότητες ανά εργαζόμενο)