CRM


Μέσα από το module του CRM ο χρήστης καταγράφει το σύνολο των ενεργειών για την επικοινωνία του με τους υποψήφιους πελάτες ή και τους υπάρχοντες .
Σε κάθε επικοινωνία ο χρήστης έχει όλη την εικόνα του πελάτη από την πρώτη συνομιλία μαζί του έως τις παραγγελίες του , τις προσφορές , τα παράπονα του, τις ενέργειες αποκατάστασης κτλ .


Ενδεικτικές επιλογές:

  • Υποψήφιοι πελάτες
  • Επικοινωνία πελάτη
  • Υλοποίηση επικοινωνίας
  • Πρόγραμμα επισκέψεων
  • Παράπονα πελατών
  • Ανταγωνισμός
  • Ειδικές προσφορές
  • Ιστορικό επικοινωνίας
  • Διαχείριση έργου πελάτη (προσφορά – προ-κοστολόγησης – παρακολούθηση εξέλιξης έργου-αρμοδιότητες ανά εργαζόμενο-. )
  • Service πελατών
  • Ενέργεια
  • Εργασία
  • Συνάντηση